Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-17T20:40:17+02:00
Nu exista
Insa  \lim_{x \to 0} lnx = -infinit
pai da dar am studiul limitelor si imi cere sa inlocuiesc x-ul cu 0 si am ln de x
Atunci se aplica limita de mai sus.
ms
2014-02-17T20:42:38+02:00
Domeniul de definitie al functiei logaritmice este (0,+\infty) deci nu este definita in punctul 0.
Maio clar NU EXISTA ln0.

Daca spuneai ca este vorba de limita spuneam asa: Limita la dreapta(adica x tinde la 0 si x>0) in 0 din lnx este -infinit, deoarece baza logaritmului natural este e>1.

2 4 2