Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-26T09:02:56+03:00
Scrieti 5 nr. situate intre 12486 si 12512,care se rotunjesc la 13000 , 12500 ,12000

13000 - 12506 - 12508 - 12509 - 12510 - 12511
12500 - 11490 - 11495 -12505 - 12508 - 12510
12000
11990 - 11995 - 12006 - 12010 - 12020
2014-09-26T10:12:41+03:00
13000 -12506 =12508 = 12509= 12510=12511
12500 - 11490 =11495 -12505 = 12508=12510
12000 - 
11990 = 11995=12006=12010 =12020

1 5 1