Buna ! Ma puteti ajuta , va rog ?!
Intr-o operatie de impartire suma dintre deimpartit si impartitor este 2289, catul este 17 si restul 11. Sa se afle deimpartitul si impartitorul.

2

Răspunsuri

2014-09-26T09:34:28+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-26T12:05:37+03:00
D : Î = 17 rest 111
D + Î = 2289
----
D = 17Î + 111
D + Î = 2289
---
D - 17Î = 111
D + Î = 2289
------------------  Din ec 2 scadem ec 1
 /   18Î = 2178

Î = 2178 : 18 = 121
D = 17Î + 111 = 17 * 121 + 111 = 2168


2 3 2