Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T23:54:32+03:00
Are loc o sedinta solemna in aula universitatii/
Citeste actul solemn al intemeierii republicii.
Am facut un angajament solemn/
Raspunde solemn la salut.
Fii solemn!-Fii serios!
2 5 2
2014-09-26T00:01:46+03:00
Ce substantive se potrivesc pentru adjectivul,,solemn" ?

- moment solemn
- juramant solemn
- tinuta (imbracaminte) solemna
- ton (voce) solemn
- noapte solemna
2 5 2