Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T22:30:20+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Zarul are forma cubica , deci in concluzie vom folosi formula volumului utilizata si la cub
 si anume (latura)- l³  ( lat. la a treia )  10³ = 1000 centimetri cubi
1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-09-25T22:32:52+03:00