Vă rog să îmi spuneți cât mai multe fuguri de stil descriind o pădure...

2
Hmm , Padurea este ca un rai,unde pasarelile ne incanta cu trilurile spectaculoase,animalele isi procura hrana , si multe altele.padurea este ca un loc ocrotit de Dumnezeu,Este verde si stralucitoare ca smaraldul.
Mulțumesc!
Mulțumesc tuturor, mi-ati scutit de căutări lungi pe google:)
M-ati*
"padurea de argint"-epitet,"Padurea doarme" personificare,

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T22:26:33+03:00
Padurea, un abis pustiu, plin de magie si frumos, o oaza de liniste si pace unde doar vietuitoarele murmura linistite. 
2014-09-25T22:27:00+03:00
Padurea imensa,giganta padure=hiperbole;
padurea sclipitoare=personificare;

verde ca padurea;comparatie
Mulțumesc!
Crys, nu incerca sa cpii ceea ce am scris eu,te rog.Pare nepoliticos.
deobicei nu ma uit la alte comentari deci sincer eu nu am copiat crezi ce vrei
....!!!