Răspunsuri

2014-09-25T22:11:09+03:00
Prima este Introducerea
                 Cuprinsul
                  Inchieierea
nu ai inteles planu de idei care SI sapoi nustiu
asta tot este plaanul de idei dar nu este ceea ce am nevoie eu
planul simplu sau celalalt
care simplu ca sunt mai multi?
am de scris planul de idei la textul "romanii destepti si nemultumiti" daca stii textul asta me vei ajuta nespus de mult :))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T22:16:01+03:00
Momentele subiectului. 
1. Expozițiunea (situația inițială) -> fixează spațiul, timpul, unele personaje și împrejurările conflictului
2. Intriga (cauza acțiunii) -> momentul în care se declanșează conflictul între personajele narațiunii
3. Desfășurarea acțiunii -> prezintă întâmplările cronologic
4. Punctul culminant -> momentul cel mai tensionat al conflictului
5. Deznodământul (situația finală) - > 
momentul rezolvării conflictului