Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T22:15:38+03:00
1 definitie+ incadrare
2.Tema poeziei
3.Explicarea titlului
4. Argumentul 1.Eul liric apare in ipostaza contemplativa-marci lexico-gramaticale(pronume,verbe)
   Argumentul 2. Identifica secventele lirice
   Argumentul 3. limbaj expresiv-explicarea unor figuri de stil
5.Mesajul poeziei
6.Principalul mod de expunere- descrierea (citat cu descrieri din poezie)
7.Elemente de versificatie si prozodie(ritmul,rima si masura)
8.Concluzia(Prin aspectele mentionate anterior, afirm cu certitudine ca poezia.... de.... apartine genului liric.

sper ca te-am ajutat.Daca ai nelamuriri intreaba-ma!
1 5 1
2014-09-25T22:17:05+03:00
Lacul de mihai eminescu apartine genului liric deoarece autorul isi exprima in mod direct sentimentele gandurile 
:D
Mai mult ??? Vaiiii.... :o :3
Dar merge si asta..
nu..el trebuia sa aiba mai multe argumente . eu cred ca e de ajuns cate argumente am scris eu :D
Mdaa.... XD.. Sunt ogramadaa.. :o3