Ma poate ajuta cineva cu o compunere cu titlul ''As vrea sa fiu o stea'

mULTUMESC1

2
Vreau si eu sa fiu o stea sa vad mii de oameni,sa cunosc si eu traditiile celorlalti,sa fiu si eu important,sa se bucure urmatorul de mine!Oare da ca as fi as straluci,as fi mica,mare?Ei bine nu stiu sunt un om ce are sentimente,vede ,traieste clipa si va putea sai intreaca limitele
compunerea ta intreaga e cam asa
Ce seara! Parca natura ma cheama,frunza brazilor mereu verde,pamantul colorat in mii de culori,,cerul cu mii de stele ce stralucesc ca niciodata si se reflecta in lac,facand o iluzie,ca apa sa fie de diamant.ma intind pe pamantul moale,cerul invelindu-ma si bucardumi mie sufletul ,cu stele,su sprerantele.
Eu cred ca acolo sus sunt mii de suflete adormite ce se uita la noi,ce ne dau speranta si steaua mea este acolo sus ,luceafarul,mama mea ma vegheaza si intr-o zi fi si eu acolo cu ea si a
si am so sustin cum face ea cu mine.Stiu ca stele sevad numai noaptea,dar nu mult stiu sa privesca si sa vada ca sclipirea aceea va ramane mereu in suflet.
Vreau si eu sa fiu o stea sa vad mii de oameni,sa cunosc si eu traditiile celorlalti,sa fiu si eu important,sa se bucure urmatorul de mine!Oare da ca as fi as straluci,as fi mica,mare?Ei bine nu stiu sunt un om ce are sentimente,vede ,traieste clipa si va putea sai intreaca limitele

Răspunsuri

2014-09-25T21:56:57+03:00
  Daca as fi o stea as fi masiva, stralucitoare si aproximativ sferica.
    Daca as fi o stea as ,,impodobi'' cerul si as privi Pamantul. As avea sute de mii de surioare, iar oamenii m-ar studia atenti cu ochiul liber sau cu telescoape mai mult sau mai putin puternice. Daca as fi o stea rece as avea culoarea rosie, daca as fi una fierbinte as fi albastra.
     In concluzie cine nu si-a dorit macar o data in viata sa fie stea, poate si pentru cateva minute.

3 2 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T22:00:41+03:00
As vrea sa fiu o stea...
Seara sa pot lumina
Pe cer sa pot sclipi
Si lumina sa pot daruii

Dar eu sunt doar un om
Fara un asa tron
Sa stau cuminte-i tot ce pot
Si sa sper sa fiu un ......
3 5 3