Răspunsuri

2014-09-25T21:51:27+03:00
Un deux trois quatre cinq six sept huit neuf dix onze douze
ti le mai scriu si pe restu? sau leai gasit?
le-am gasit dr scriiele totusi
1-Un
2-Deux
3-Trois
4-Quatre
5-Cinq
6-Six
7-Sept
8-Huit
9-Neuf
10-Dix
11-Onze
12-Douze
ms mlt
1 = un(e)
2 = deux
3 = trois
4 = quatre
5 =cinq
6 = six
7 = sept
8 = huit
9 = neuf
10 = dix
11 = onze
12 = douze
13 = treize 14 = quatorze
15 = quinze
16 = seize
17 = dix-sept
18 = dix-huit
19 = dix-neuf
20 = vingt
21 = vingt et un
22 = vingt-deux
23 = vingt-trois
30 = trente
31 = trente et un
32 = trente-deux
33 = trente-trois
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T21:52:55+03:00
Un ,Deux,Trois,Quatre,Cinq ,Six,Sept,Huit,Neuf ,Dix,Onze,Douze