Gasiti sinonime pt cuvintele subliniate:
dar odata am dat peste cartea de citire a fratelui meu, si dupa prima pagina, n-am mai putut s-o las din mana. eram fermecat, parca as fi descoperit un joc nou.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T21:30:38+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Odata=candva
prima=intaia
pagina=fila
fermecat=fascinat,vrajit
as fi descoperit=as fi gasit, as fi aflat
122 4 122
2014-09-25T21:31:04+03:00
Odata=adinioara;
prima pagina=cea dintai(cred nustiu sigur);
fermecat=uimit,vrajit;
as fi descoperit=as fi tradat; 
54 4 54