Răspunsuri

2014-09-25T21:25:36+03:00
La ora 5 este unghi obtuz ( masura intre 90 si 180 )
 Deci, daca ,,imparti,, ceasul in 60 de parti egale cum ar veni 60 minute atunci unui minut de pe ceas ii corespund 360°/60 = 6°
15(minute / un sf de ora ) * 6°= 90°
dar la aceasta problema sunt niste calcule poti sa mi le faci te rog frumos
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T21:32:41+03:00
Un ceas are 12 ore pe el, si un cerc are 360 de grade. deci la fiecare ora sunt 30 de grade. restul e simplu...de la 12 la 5 sunt 30 X 5 = 150 grade
1 5 1