Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T21:22:29+03:00
-Caracterul oral reprezinta trasatura specifica fundamentala a literaturii populare si consta in faptul ca aceasta este creata, pastrata prin viu grai, de la o generatie la alta, de catre rapsozi.

-Caracterul traditional are in vedere existenta, in cadrul literaturii folclorice, a unui sistem prestabilit de mijloace de expresie artistica, intr-o diversitate nesfarsita de variante, tipuri de variante sau de opere folclorice noi.

-Caracterul colectiv reprezinta particularitatea operei literare folclorice de a fi produsul artistic al unei constiinte colective. Numai colectivitatea asigura drept de circulatie in mai multe arii geografice unui produs folcloric creat de un individ anonim.

-Caracterul anonim este direct determinat de oralitatea folclorului. Opera literara folclorica nu este marcata de identitatea vreunui autor individual, insa poarta pecetea talentelor umane care au participat la desavarsirea ei.

-Caracterul sincretic reprezinta contributia mai multor modalitati artistice la realizarea unor opere folclorice: de pilda, poeziase canta sau se scandeaza in ritmul jocului; colindele se canta dar se si reprezinta intr-un spectacol in care imbracamintea, obiectele si instrumentele traditionale au semnificatii precise; formulele de inovatie sau tamaduitoare presupun nu numai un text, ci si un ritual, o gestica cu valoare magica. Mai sunt si temele si motivele
astea cred ca sunt!
2 3 2
2014-09-25T21:23:38+03:00
Asta e intrebare de matematica?:)))

nu nu stiu de ce am pus la mate am crepat de ras cand am vazut :)))))))