Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T21:24:20+03:00
Notam cu y pretul initial.
y+yx10%=220=>y+y=220:10%=>2y=220x100/10=>2y=22x100=>2y=2200=>y=2200:2  =>y=1100
mi se apre
mi se pare e gresit pt ca prea mult cum tie a dat! si a scumpit 220 lei si trebuie pretul initiat mai mica ca sa dea!
2014-09-25T21:24:27+03:00
10 supra 100 se inmulteste cu 220=22 lei pt ca se taie zerouri cat arata zero!
1 5 1