Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-17T20:25:04+02:00
Este egalitate intre cele două componente datorită egalității intre sin 45 si cos 45=√2/2
componenta tangentială Gt=mgsin45  componenta normală  Gn=mgcos45
esti cls 9 sau a 7?
a 7a
asta inseamna ca ai inteles explicatia pentru ca ati inceput sa faceti trigonometrie la matematică
dar nu sunteti la lucru mecanic,energie mecanică?
Suntem abia la planul inclinat :-j
  • Utilizator Brainly
2014-02-17T20:27:43+02:00
Pentru că e înclinat la 45 de grade, raportul este egal cu tangenta de 45 grade (adică este 1)
Când raportul este 1, componentele sunt egale (în modul)