Scrieti sub forma de fracii zecimale fractiile:
542 supra 10 ; 7 supra 10 ; 20 supra 10 ; 279 supra 10 ; 5429 supra 100 ; 8728 supra 1000 ; 700 supra 1000 ; 537 supra 1000 ; 6519 supra 1000 ; 23709 supra 1000 .
Va puteti lua dupa urmatoarele modele ajutatoate,ca sa le puteti fac mai usor: 16 supra 10 = 1,6 ; 3 supra 100 = 0,03 ; 57829 supra 1000 = 17,829. VA ROGG, MULT CA SA MA POT CORECTA!!!!

2
54,2; 0,7; 0,2; 27,9; 54,29; 8,728 ; 0,7 0,537; 6,519; 23,709

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-17T20:19:42+02:00
1)54,2     2)0,7      3) 2     4)27,9     5)54,29     6)8,728     7)0,7    8)0,537      9)6,519    10) 23,709 
Voi vedea si celelalte raspunsuri daca corespund cu al meu,si in functie de asta voi vota:D Oricum multumesc mult!
Cu placere!
2014-02-17T20:21:15+02:00
54,2;  0,7;   0,2;  27,9;   54,29;   8,728 ;   0,7   0,537;   6,519;   23,709;   
La 3) este 2 , pentru ca numarul este 20 si se trece virgula numai o singura data. :) Daca era doar numarul 2 si atat da, era 0, 2 ;)