Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T20:35:12+03:00
Epoca pietrei se împarte în paleolitic și neolitic. În paleolitic, piatra era cioplită, iar în neolitic, era șlefuită. Cred că termenul de „revoluție neolitică” este adecvat epocii pietrei, având în vedere evoluția realizării uneltelor și armelor din același material, dar într-un mod mai avansat. 
* in Neoliticul inferior nu avem piatra slefuita. Aceasta apare mai tarziu.
2014-09-25T23:55:39+03:00
Termenul de "revolutie neolitica" este adecvat epocii pietrei?
     
            Da, prin ,,revolutie neolitica''  intelegem noutatile cu care a venit aceasta noua epoca - aparitia ceramicii si mai tarziu a pietrei slefuite. In neolitic apar uneltele miniaturale - lamele din silex pentru seceri, daltite etc
            Desi epoca Paleolitica a fost foarte intinsa ca perioada, nu se stie din ce cauza dar nu au evoluat prea mult. Apoi, odata cu Neoliticul s-a intamplat ceva, au simtit nevoia sa schimbe ceva. 
3 4 3