Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T19:43:39+03:00
Pentru ca o rotatie completa in jurul soarelui dureaza 365 de zile si asa se formeaza anotimpurile. Iarna ninge pentru ca atunci suntem in partea opusa de unde este soarele. Si caldura soarelui nu mai este asa puternica si temperaturile scad si apa se transforma in fulgi de nea
2 5 2
2014-09-25T19:47:33+03:00
Ninge iarna deoarece Soarele nu mai trimite catre pamant caldura, . Tara noastra se afla in mijlocul continentului european ne aflam pe Meridianul de 25 de grade ceea ce inseamna mijlocul continentului , ceea ce duce ca , Romania sa aiba o clima temperata, iar fata de Ecuator noi ne aflam pe paralela de 45 de grade ceea ce inseamna ca ne aflam la mijlocul distantei dintre Ecuator si Polul Nord, ceea ce duce ca tara noastra sa aiba si o clima temperata. Clima noastra are 4 anotimpuri doua de trecere :primavara si toamna si doua anotimpuri propriu-zise: vara si toamna . Vara pamantul se invarte astfel incat tara noastra sa se afle la o distanta fata de Soare care ne permite sa primim mai multa caldura decat in celelalte anotimpuri, iar iarna tara noastra este mai departata de soare si nu mai primeste caldura de la el, fapt care duce ca la noi in tara sa ninga, deoarece circuitul apei in natura are loc constant. 
1 5 1