Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T19:37:12+03:00
Punctele de suspensie din ultima strofa a poeziei Lacul de Mihai Eminescu au rolul de a sublinia parerea de rau a poetului ca s-a trezit la lumea reala,  dandu-si seama ca de fapt nu va veni nimeni. 
27 4 27
2014-09-25T19:38:53+03:00
In vresul citat , punctele de suspensie au rolul de a marca o pauza in vorbire  si de a mari efectul urmarit de vorbitor.
10 4 10