Răspunsuri

2014-09-25T19:32:42+03:00
Trasatri morale inseamna tot cea ce tine de personalitatea unui om,felul de a fi iar trasaturi fizice cea ce tine de exterior adica cum arata ...
106 4 106
mersi
Trasatura fizica e atunci cand descrii fizicul unei persoane iar trasatura morala cand descrii personalitatea acesteia
cu placere
trasaturi morale rabdator bun la inima harnic destept indragostit iar trasaturi fizike mare mic gras slab paru negru ochii suri
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T19:32:57+03:00
Trasaturi morale-caracterele sufletesi-bun,rau,destept,cuminte,iubitor,amabil,uracios...
Trasaturile fizice-caracteristicile corpului-inalt,slab,scund,gras,blond,cret,saten....
 SPER CA TE-AM AJUTAT!!
135 4 135
va multumesc mult
Cu mare placere!
TRASATURI MORALE- INSUSIRILE SUFLETESTI ALE UNEI PERSOANE, ELE POT FI POZITIVE SAU NEGATIVE : incredere curaj, lasitate Trasaturi fizice:cele care descriu personajul din punct de vedere fizic.