Va rooggg urgent!!!!!!!!!!!!!!spuneti va rog care sunt figurile deva rooggg urgent!!!!!!!!!!!!!!spuneti va rog care sunt figurile de stil din poezia urmatoare :
Usoara ,maica,usoara
C-ai putea sa mergi calcind
Pe semintele ce zboara
Intre ceruri si pamint !
In priviri c-un fel de teama ,
Fericita totusi esti -
Iarba stie cum te cheama ,
Steaua stie ce gindesti . de Grigore vieru
As prefera sa imi spuneti figura de stil si alaturi rindurile care contureaza aceasta figura de stil ..va rog pe toate daca se poate dau 30 de puncte ;)

2
fix asa ex am avut p/a ca la tn
:)
repetiție: Ușoară ,ușoară ; epitete: Pe semințele ce zboară; personificare: Iarba știe cum te cheamă, Steaua știe ce gândești.
multumesk mihaela .. tu mi-ai fost de ajutor ;)
Cu plăcere :)

Răspunsuri

2014-09-25T19:31:43+03:00
Semintele ce zboara,iarba stie cum te cheama ,steaua stie ce gandesti .
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T19:34:30+03:00
Personificare :pe semintele ce zboara , iarba stie cum te cheama,steaua stie ce gandesti 
imag vizuala:usora, maica ,usoara c-ai putea sa megi calcind ,