Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T19:28:52+03:00
Brodata marunt ca matasea
Ca nisipul,ca naframa, ca matasa
brodata marunt ca aripile unui fluture..
2014-09-25T19:30:47+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Brodata marunt ca florile de soc.
6 2 6