Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T19:27:01+03:00
Cartea este asemanata cu o floare deoarece invatatura cand ajunge la roadele sale care s-a dedicat viata studiului , va putea sa se intretina , sa devina cineva in viata, , asa si floarea cand infloreste ofera privitorului un aspect care ii bucura inima. Carte este o floare pe care trebuie sa o ,,uzi,, mereu cu informatii necesare , iar cand vei ajunge la momentul cand nu va mai trebui sa o uzi fiindca este deja plina cu informatii vei ajunge sa te bucuri de munca pe care ai depus-o. 
2 5 2
2014-09-25T19:28:39+03:00
Cartea este asemanata cu o floare , pentru ca este plina de viata precum o floare, are cuvinte interesante , uneori greu de pronuntat si are unele informatii pe care nu mereu le poti afla fara sa citesti o carte , asta o face speciala . Este plina de viata , adica ea este ca o persoana care iti raspunde la niste intrebari pe care tu nu le stii .