Răspunsuri

2014-09-25T20:08:05+03:00
E toamna!
Orice copil,matur o saluta cu bucurie!...Nostalgic sa vezi pe cineva ca se imbraciseaza pe la colturi,ptr. ca Toamna e anotimpul indragostitilor si nu numai.E frumos sa vezi frunzele aurii,cazind de pe ramurile copacilor incovoati.E placut sa`ti vizionezi in fiecare seara ,serialul preferat,findca toamna e un anotimp al noilor realizari.Asadar Toamna  e o legenda fermecata!
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T20:34:02+03:00
Bun gasit! Eff..dragilor ,e toamna!Adica școala,desigur! Copii,gata vacanta!De acuma pe treaba!E școala si la truda cu voi!!!! Imi place la școala.E de treaba si profa.Adica note bune,predat ok.Și eu normal ca invat. Dupa ce cititi aceasta piesa de teatru... La munca!!!!E școala!!
1 5 1