Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T19:37:58+03:00
Circuitul electric contine un generator electric cu t.e.m. E=120 V si rezistenta interna r=2 ohmi, si un rezistor R=?.
Curentul care tece prin acest circuit este I=0,5A
Scriem legea lui Ohm pentru tot circuitul
I=E/(R+r)
I*R+I*r=E
R=(E-I*r)/I
R=(120-0,5*2)/0,5=......................ohmi
Succes!
1 5 1
2014-09-25T19:47:30+03:00
120-2=122astai raspunsul cred

Fiind vorba de aritmetica simpla, intrebam fratiorii mai mici!
:)))