divan si galera
galera
nu galerie
modul de formare pentru cuvantul odaita
odaita= cuvant format prin derivare cu sufixul -ita , de la cuvantul de baza odaie .

Răspunsuri

2014-09-25T19:11:28+03:00
Bunica a asezat pe divan vasul care continea lapte. 
Minerul a intrat in galerie pentru a cauta zacamant.
Primul sfetnic al sultanului se numea vizir.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T19:17:38+03:00