Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T18:28:30+03:00
Nimeni nu te impune sa faci ninic din ceia ce tie nuti place. la fel e si in prietenie nimeni nu te obliga sa prietenesti cu o persoana de care nuti place.asta este doar o ideia dar mai este un raspuns .cautal cineva mai era cu asa fel de intrebare
sper ca tiam fost de ajutor

1 5 1
2014-09-25T18:29:37+03:00
Cartea nu trebue judecata dupa coperta ci dupa interior
Citind o carte care  nu iti place nu vei intelege nimik din ea .plecind in biblioteca trebue sa cautat anume acea carte care lundo doar in mina vom simti ca ea este cartea care trebue citita . Gasind catrea potrivita vom savura din plin citirea ei.dupa citirea unei carti care nu prea iti place nu vei avea aceleasi sentimente pe care le ai dupa ce citesti o carte care intradevar iti place 
concluzie . citeste cartile care intradevar iti plac si nu iti irosi tipul sa citesti o carte care nu iti e pe plac ...sper ca team ajutat citusi de putin :3
Adica nu trebuie sa citesti o carte daca nuti place.Daca iti place citesteo.