Răspunsuri

2014-09-25T18:25:55+03:00
Este o frumoasa zi de toamna. florile aramii zambesc soarelui palid. fluturii care inca mai sunt  misuna prin natura.copii invata jocuri noi , fericinduse de primele zile ale toamnei
Este 15 septembrie, copii deja se peregatesc de scoala. Petalele florilor, erau foarte frumos colorate, jocul de culori din buchetul de flori al Biancai ma ametea complet. Fluturii nu se mai vedeau deloc, parca imi e dor de culorile lor vii si de dragalasenia lor care iti ajungea la suflet. Gata! De acum incepe scoala, trebuie sa invatam si sa ne multumim familiile dar si pe noi!
Mersi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T18:37:52+03:00
 anabela si marin erau 2 copii curiosi.  ei locuiau linga  o poiata  plina cu flori parfumate si cu flori  gingase . in fiecare zi ei ei explorau   poiata , iar de fiecare data ei  descopereau ceva nou. ei au descoperit jocul copacilor a vintului  melodios a   nemaipomenitilor  fluturi gingasi. 




Eu tiam dat idei tu continue
Mersi
Flori parfumate si gingase. Sa nu scrii flori parfumate si flori gingase, este o repetie care nu are importanta, plus ca suna si urat :)) Scuze ca te-am corectat.