Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T18:24:03+03:00
3(ax+bx)=180
3x(a+b)= 180 si stim ca a+b =12
 rezulta 3x*12=180
36x=180 rezulta x=5

dar de unde sa luat 5
dar la al doilea exercitiu ma poti ajuta te rog 2ax-2bx=96 si a-b=6
X=5 deoarece impartin 180 la 36 si il aflam pe x
2ax-2bx=96 a-b=6
se rezolva in felul urmator: 2(ax-bx)=96 egal cu 2x(a-b)=96 iar daca a-b=6 inlocuim rezulta 2x*6=96 care este egal cu 12x=96 impartim 96 la 12 iar x este egal cu 8
2014-09-25T18:24:13+03:00
Imparti tot exercitiul la 3 si iti da: ax+bx=60 si dai x factor comun: x(a+b) = 60<=> x * 12= 60<=> x=5