Răspunsuri

2014-02-17T19:36:59+02:00
-dreptul la familie
-dreptul la invatatura
-dreptul la libertate
-dreptul la joaca
-dreptul la viata
-dreptul de a trai in pace
-dreptul la odihna
-dreptul la religie
-dreptul la un doctor
-dreptul la un nume
-dreptul de a se exprima liber
-dreptul la informare
-dreptul de a fi protejat

mersi foarte mult miai fost de mare ajutor
cu placere sigur ai de unde alege :)
bn
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-17T19:38:55+02:00
Dreptul la viata,
dreptul la identitate (de a avea un nume,o familie,o tara)
dreptul de a fi egal,indiferent de rasa,sex,limba,religie,opinie politica
dreptul de a fi independent
dreptul de a se exprima liber
dreptul de a avea o religie
dreptul de asociere in grupuri
dreptul la informare culturala:carti ,ziare,televiziune,
dreptul de a beneficia de serviciul instiilor de ingrijire a copilului,cand acesta nu mai are familie sau cand familia nu-l poate creste si educa...
dreptul de a fi adoptat numai in interesul sau
dreptul de a fi protejat impotriva violentei si abuzurilor
dreptul de a se bucura de o viata decenta...

etc... Sper ca te-am ajutat :* :p
de ce/?
hai zi
Florina, era pe cartea de civica..
Drepturile
erau*