Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T18:21:39+03:00
-buna. -buna. -cum este să fi cântăreţ? -este foarte greu, am mult de lucru si stau câteodată chiar nopţi întregi ca sa compun o piesă sau ca sa o învăţ. -dar nu ai vrea sa ai alta meserie? -nu fiindcă doar acest talent il am si nu prea stiu nimic altceva ce sa fac. -daca ai preda ore de pian, sau de vioară? -ar fi i ideie eu stiu să cânt la 10 instrumente: pian, vioară, violă, flaut, chitara, mandolina, harpa, acordeon, saxofon si violoncel. -vezi ai si alte talente în afara să iti pierzi zilele cântând si limitându-te doar la o scenă. -multumesc pentru sfat. - cu mare placere.
2014-09-25T18:29:55+03:00
Chiar si acum simt mirosul zilelor de vara .. Si ce amintiri ..
Sa incep cu inceputul , era  vara lui '99 si era in voga sa porti diferite tinute  " sclipitoare", mai ales cum era in aceea vara , mai exact pe data de 28 mai , si acum imi amintesc cu placere acele clipe de neuitat .. 
Eram impreuna cu prietena mea bianca in fata sindicatelor la o coada impresionanta de oameni , asteptand cel putin 1 bilet la concertul trupei Metallica ... Insa nu multi au reusit sa plece cu unul ..
-Buni !  Buni , ce s-a intamplat mai departe? 
-Haha , asteptati...
Deja se inserase iar eu cu Bianca am plecat acasa ...In drum spre casa , mi-a zburat un bilet la concertul trupei .La inceput nu mi-a venit a crede , credeam ca mi se joaca o festa , dar era real ! 
Imediat am anuntato si pe Bianca si am chemato acasa la mine , pentru a  ma ajuta in alegerea tinutei .
Seara urmatoare , in drumul meu spre sala de concert , m-am intalnit cu un domn , care parea destul de nefamiliarizat cu limba noastra , intr-o tinuta destul de punk-rock , care m-a stropit accidental cu masina , s-a oferit sa ma  duca chiar el la concert , nespunandu-mi cine este ...
-Multumesc pentru ca m-ai adus , nu trebuia !
-Macar atat puteam face , dupa ce ti am distrus rochia ! 
-Hihihihi
Am intrat in sala emotionata fiindca voi fi asa de aproape de cantaretii trupei..
M-am asezat cat mai in fata , pentru a-i putea urmari cu atentie..
Dintr-o data aparuse pe scena prezentatorul evenimentului , care anunta raspicat : 
-Dragi spectatori , urmeaza pe scena trupa Metallica , aplauze !
In secunda urmatoare multimea era in extaz..
Dar cand au urcat pe scena , mi s-a parut ca visez , dar nu ... era chiar domnul care m -a condus la concert
* De aici continua cum vrei tu , poti sa mai si scurtezi , spor la lucru ! 
2 4 2