Răspunsuri

2014-09-25T18:14:10+03:00
Participiul este un mod nepersonal și nepredicativ care denumește o acțiune suferită sau îndeplinită de un obiect.  
Exemple : 
Pariul a fost mărit.Are valoare adjectivala : Cartea citita a fost interesantaAre valoarea substantivala : Un ranit a fost adus la spital.

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T18:14:58+03:00
Participiul e un mod impersonal al verbului, caracterizat printr-o actiune terminata, suferita de o fiinta sau un lucru. Exemplu : El ingrijeste un caine lovit de bicicleta ; Scrisoarea primita azi m-a bucurat.
2 4 2