Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T18:04:19+03:00
-Autorul transmite in mod direct sentimente,idei
-Este specific eul liric. 
-Modul de expunere predominant este descrierea-subiectva(cand autorul descriela persoana 1)                                        -obiecta(cand informatiile sunt transmise la persoana a 3)
-Apar elemente de versificatie: rima,masura versurilor,strofa, figuri de stil,ritm, etc...
 Si nu mai stiu cred ca astea sunt...si sper ca asta era cerinta ta.
8 4 8
2014-09-25T18:04:43+03:00
Marci lexico-gramaticale, eul liric : pron pers. Si verbe la pers I
2 5 2