Răspunsuri

2014-09-25T18:01:24+03:00
Idei: sa zicem stateai si asteptai in statia de autobuz , autobuzul . din cauza ploii stateai sub umbrela si ai primit un domn cu geamantanul
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T18:14:38+03:00
Comunicati familiei sau colegilor vostri informati care sa contina urmatoarele cuvinte: autobuz, batran, umbrela,geamantan.

      Mama sper ca Andrei ti-a dat acest bilet. Sa nu-ti faci griji pentru mine, eu mai intarzii putin. In autobuz am intalnit un batran ce avea un geamantan mult prea greu pentru dansul. Intr-o ora voi fi acasa, m-am dus sa-l duc pana la autogara. Te rog, sa nu te superi pe mine, dar am uitat umbrela la scoala.
                                                            Vlad
15 4 15