Răspunsuri

2014-09-25T17:57:10+03:00
Tara- tarisoara; voinic -voinicel; dor dorut-dorulet;frate- fratior
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T18:04:07+03:00
Diminutivele următoarelor cuvinte sunt: ţară-ţărişoara; voinic- voinicel; dor-dorulet; frate-fratior; bade- badenut; frunză -frunzulita; suflet-sufletel. Sper ca te-am ajutat.
13 4 13
bade -badut frunza -frunzisoara. nu am observat si celelalte postate de tine. pe langa cele de sus ti-am dat si alte ex.
Merci