Răspunsuri

2014-09-25T17:55:29+03:00

se pune -s la urma in general...


Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T18:12:05+03:00
Substantivele formeaza plural adaugand un "s" la forma de singular.
Substantivele terminate in s, ss, ch, tch, x, z, se termina in "es" la plural. (ex: class-classes, box-boxes, churc-churches, match-matches, bus-buses, potato-potatoes)
Substantivele terminate in Y precedat de o consoana, il transforma pe Y in ie si dupa aceea se adauga terminatia 's' de plural (party-parties). Substantivele terminate in Y precedat de o vocala urmeaza regula generala (boy-boys).
Unele substantive terminate in f sau fe, la plural vor fi terminate in "ves" (leaf-leaves, knife-knives).
Substantive cu plural neregulat (se invata pe dinafara lista): man-men; woman-women; child-children; goose-geese; tooth-teeth; foot-feet; mouse-mice; etc
multumesc ma ajutat foarte mult serios maine am test la engleza si ma ajutat