Răspunsuri

2014-09-25T17:57:29+03:00
Deci suma lat.= 106 rezulta ca suma lungimii si latimii este 106 pe 2= 53
L= 3xlatime+5 si inlocuim L cu 3xlatime+5
rezulta latime+3xlatime+5=53
4latime+5=53
4latime=48 rezulta latimea este egala cu 12
Lungimea este egala cu 3x12+5=36+5=41
l=12 L=41
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T18:05:46+03:00
 lat= 106 => suma lungimii si latimii este 106 pe 2= 53 
L= 3x l+5 si inlocuim L cu 3x l+5
=> l+3x l +5=53
4 l+5=53
4 l=48 => l = cu 12 
Lungimea este egala cu 3x12+5=36+5=41
l=12 L=41
2 4 2