Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T17:51:08+03:00
1)4x=5+3
4x=7
x=7/4
2)3x=-2-7
3x=-9
x=-9/3
x=-3
3)2x=9-4
2x=5
x=5/2
4)10x-2x=4+3
12x=7
x=7/12
5)10x-2+4x+4=3x-1
10x+4x-3x=2-1-4
11x=-3
x=-3/11
vezi ca la 4) era 10x-2x=8 => 8x-7;x=7/8
1)4x=8
x=8/4=2;
scuze,dar sunt si eu obosit de la scoala :))
2014-09-25T17:57:40+03:00
4x-5=3 => 4x=3+5 => 4x= 8=> x=8:4=> x= 2;
7+3x=-2 => 3x= -2-7=> 3x= -9=> x= -9:3=> x= -3;
9-2x=4=> -2x= 4-9=> -2x= -5=> x= -5/-2 ;)
10 x-3= 2x+4 => 10x-2x= 4+3 => 8x=7=> x= 7/8
2(5x-1)+4(x+1)=3x-1 => 10x - 2 + 4x + 4 = 3x-1 - mai departe nu stiu aici :)) , e mult de gandit :))