Răspunsuri

2014-02-17T19:23:04+02:00
Complexitate, multe personaje,  actiune pe mai multe planuri!

Romanul este o creatie epica in proza demari dimensiuni cu o actiune complicata structurata pe mai multe planuri la care iau parte numeroase personaje, dintre care unora li se realizeaza un portret amplu.
Apar indicii de timp si spatiu. Intamplarile romanului se petrec in interval mare de timp si in mai multe locuri.Fiindca este o creatie epica are un subiect structurat pe momentele subiectului.In roman apar conflicte puternice: principale si secundare; exterioare si interioare.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-17T19:23:28+02:00
Romanul este o creatie  epica in proza demarari dimensiuni cu o actiune complicata structurata pe mai multe planuri care iau parte numeroase personaje
este de mari dimensiuni.cu o actiune complexa.un nr mare de personaje.etc