http://jojolina.sunphoto.ro/Expresii_frumoase_de_toamna
ms
pleaca cantaretii padurii, parfumul fructelor, vara pleaca pe furs, ziua s-a facut mai mica, zana belsugului.........
mersi
npk

Răspunsuri

2014-09-25T17:20:15+03:00
Frumosa,bogata ,friguroasa si CALDUROASA
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T17:22:13+03:00
Un covor imens de frunze ruginii. copaci rosiatici, soarele mangaie pamantul amortit, frunze aramii / aurii.