Spuneti-mi si mie varog toata opera lirica ca nu găsesc va rog din suflet !!!

2
caracteristicile : 1. prezenta unei confesiuni prin care eul liric isi exprima trairile
2. utilizarea exprimarii la pers 1, singural
3. prezenta eului liric
4. perpectiva subiectiva
5. prezenta figurilor de stil, a imaginilor artistice ca mijloc de exprimare a eului liric
6. prezenta elementelor de versificatie (rima,ritm)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T17:00:27+03:00
Cum adica toata opera lirica ca e impoibil sa stii chiar toate operele lirice?
Mulțumesc mult :*
pai fiind opera lirica are ritm masura si rima
Da mulțumesc
cu placere.. cam astea ar fi principalele caracteristici.. poate am mai uitat una' dar sper ca e ok
Da mulțumesc mult
2014-09-25T17:01:27+03:00