Răspunsuri

2014-09-25T16:59:52+03:00
A + b = 284
a - b = 284 - 248
a - b = 36
se scad cele 2 relatii 1 si 3
---------------------
2a  /  = 248
a = 248 :
a = 124
b = 284 - a
b = 284 - 124
b = 160

ai gresit
va rog ajutati-ma am nevoie urgent de raspuns
unde am gresit? ma uit mai sus si vad aceleasi raspunsuri
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T17:04:10+03:00
284-248=36(suma)
x-primul nr
x+36-al doilea
x+x+36=284
2x=284-36
2x=248
x=124(primul nr)
124+36=160-(al doilea nr)
multumesc mult
84-248=36(suma)
x-primul nr
x+36-al doilea
x+x+36=284
2x=284-36
2x=248
x=124(primul nr)
124+36=160-(al doilea nr)