Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-17T19:07:13+02:00
Opera lirică este opera literară care aparţine genului liric scrisă în versuri, în care autorul îşi exprimă în mod direct sentimentele prin intermediul procedeelor artistice.
exista si lirism obiectiv . care nu transmite nici o emotie/sentiment . ;)
trasaturile sunt: 1)nu se poate povesti; 2)apare eul liric; 3)abunda figurile de stil; 4)predomina sensul figurat al cuv.; 5)modul predominant de expunere este descrierea sau monologul; 6)gandurile si sentimentele sunt transmise direct. spar ca te-am ajutat!
Opera lirica este creatia literara in versuri in care sunt explicate in mod direct idei, sentimente si impresii.
http://brainly.ro/profil/dedelici0us-22477 ...opera lirica nu e numai in versuri ;)
nici macar sa imi multumesti ca scrisai atata?
2014-02-17T19:08:11+02:00
Autorul isi exprima in mod direct sentimentele prin intermediul eului liric. :)
opera lirica este opera in care autorul isi exprima gandurile si sentimentele in mod direct prin intermediul genilui liric predomina figurile de stil