Răspunsuri

2014-02-17T19:06:32+02:00
Are f s de complement indirect

este comlemet direct deoarece pui intrebarea pe cine
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-17T19:06:40+02:00
Pe sine-f.s de complement direct
c indirect rasp la intrebarea pe cine? acel direct cine?ce?
Comentariul a fost şters
pe sine=functia sintactica de complement direct, cazul Acuzativ.
rozella,tu uita-te intr-o carte ca romana iti da batai de cap
De ce te agiti atat daca nici macar nu stii date sigure!La complemetul direct raspunde la intrebarea pe cine? pe ce? iar la cel indirect cui? ce? etc..