Răspunsuri

2014-09-25T16:37:20+03:00
Cratima usureaza vorbirea si leaga doua vocale intre ele
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T16:38:20+03:00
1) putem masura mai usor numarul de silabe                                                                      2) rostirea in aceeasi silaba                                                                                                3) leaga doua vocale intre ele                                        
4 3 4