Răspunsuri

2014-09-25T16:16:14+03:00
48-32=16 varsta fiului                                                                                                         48 de ani are mama lui pt ca 32  de ani + varsta lui alex = 48
11 4 11
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T16:29:01+03:00
48 - 32 = 16 ani
16 : 2 = 8 ani
32 + 8 = 40 ani are mama
si 8 ani are Alexandru
verificare: 40 + 8 = 48 ani
23 4 23