Răspunsuri

2014-09-25T15:36:32+03:00
In opera lirica autorul isi exprima gandurile si sentimentele in mod direct cu ajutorul figurilor de stil si al imaginilor artistice. Modul predominant de expunere este descrierea, pe care o demonstrezi cu ajutorul perechilor de substantiv-adjectiv( lac stralucitor). Eul liric, eate pus in ipostaza de contemplator, un admiratoral naturii ce descrie trairile acestuia. Cam atat...succes la scoala! :)
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T15:38:26+03:00
1. Scrii definitia genului liric (Genul liric este genul in care autorul isi exprima in mod direct sentimentele si ideile prin intermediul eului liric)
2. Introduci opera
3. Comentezi titlul (scrii din ce e alcatuit si ca evidentiaza tema textului)
4. Recunosti cateva (sau pe toate) figuri de stil si imagini artistice din poezie si le comentezi
5. Scrii marcile eului liric (verbe si pronume la persoana I)
6. Concluzia: Avand toate aceste caracteristici, opera apartine genului liric)
Optional: Poti scrie si despre limbaj (daca poezia contine arhaisme sau regionalisme), rima si masura versurior.
Sper ca te-am ajutat!