Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T14:06:57+03:00
Bine ca diseara facem gratar !

e o mica greseala ''e'' de la este nu e consoana
da
si acum ce sa fac , sa confirm ?
am corectat
acum e bine ;)
2014-09-25T14:09:31+03:00
Consoanele sunt - B , C , D , , F , G.                                                                                      Bogdan citeste din foaia Ghiorghinei.
eu zic ca-i vocala
dreptate mare ai
am corectat
Bravo, ma bucur ca nu am fost pus in situatia de a sterge ;)
ok