Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T14:09:52+03:00
A 843,187 b 752,402 c 855,324
2014-09-25T14:11:41+03:00
198+645=843; 843-198=645                                                                                                  617-430=187; 187+430=617                                                                                                565+187=752; 752-187=565                                                                                                701-299=402; 402+299=701                                                                                                457+398=855; 855-457=398                                                                                                900-576=324; 324+576=900