Răspunsuri

2014-09-25T13:52:11+03:00
Sunt cel mai bun din clasa la matematica.
Ionut a ajuns cel dintai la start.
Cristi este cel mai bun prieten al lui.
Cel de acolo este tatal meu.
Prietenul cel mai bun la nevoie se cunoaste.
Vreau paharul ce-l tii in mana.
Sedinta ce-l astepta a fost amanata pentru maine.
De ce-l tot deranjezi pe fratele tau?
Mi-a marturisit ce-l doare.
Nu a vrut sa-mi spuna ce-l supara ce mai mult.

2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T13:57:39+03:00
Stefan cel Mare a fost domnitorul Moldovei.
Cel mai mic din clasa este Andrei .
El scrie cel mai bine.
El este cel mai silitor.
El este cel mai bun la matematica.
Ce-l mai certa cand gresea ! 
Ce-l mai admira toata lumea! 
El citeste ce-l face sa se amuze.
El are multi prieteni ce-l fac fericit.
Cei ce-l ajuta sunt verisorii lui.
1 5 1